Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric Blom - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eric Blom - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

14 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Hèhè wat een reis maar ik ben in Thailand! Het beginpunt van mij wereldreis.

Overigens begon de reis natuurlijk in Nijkerk. Wekker op 6.30 in de morgen en natuurlijk nog even blijven liggen. Daarna snel onder de douche en de laatste spulletjes gepakt en op naar Schiphol!
Wat een stoet was dat zeg. Mam, pap, Patries, tante, oom, Saskia, Romana, Jessica, Liza en Roy gingen mij uitzwaaien op Schiphol, super leuk dat jullie mee waren! Na wat tranen stond ik alleen achter de douane. Het avontuur is begonnen! Nog even geld gewisseld en toen maar naar de gate gelopen. Alles verliep soepel en in het vliegtuig had ik zo'n leuk reisgezelschap! Marloes uit Noord-Brabant, enorm mee gelachen. Haha. Na een super lange vlucht van 11uur en 40min kwam de zon op en landde ik in Hong Kong helaas, door de smog, heb ik niks van Hong Kong kunnen zien. Hier hebben Marloes en ik ook al weer afscheid genomen want zij blijft in Hong Kong voor 6 maanden.
Hierna kon ik vrijwel zo door lopen naar de gate voor het vliegtuig naar Bangkok. Maar aangezien Hong Kong gratis WiFi verstrekt kon ik nog even FaceTimen en Skypen met de familie!
In het vliegtuig was ik echt omringt door Chinezen! Allemaal op vakantie in Thailand haha. Na een korte vlucht van nog eens 3 uur aangekomen in Bangkok! En yes mijn bagage lag op de band! Dat wordt elke keer spannend denk ik.
Na een lange taxi rit naar het hotel meteen naar mijn kamer gegaan en wat bij geslapen. Niet veel gedaan aangezien ik nog erg moe was van de reis. Door een jetlag kon ik dus niet slapen en was ik wakker vanaf 1uur 's nachts. De volgende dag (maandag) ben ik naar het ontbijt gegaan en daar ontmoette ik Lauren, Ian en Casey. Met z'n vier hebben we Bangkok verkent, eerst naar The Floating Market daarna naar een aantal tempels (erg mooi) en om 6 uur 's avonds hadden we een meeting meter hele groep in het hotel. Super leuke groep en ook 2 Nederlands erbij dus ik kan in ieder geval nog 2 weken Nederlands praten. Daarna meter hele groep gegeten in een restaurant. Erg lekker en goedkoop! Voor een hoofdgerecht met vlees en rijst en een flesje water €2,50! Daarna nog wat gedronken met de groep en nu lekker naar bed want ik wil weer in er normale ritme komen...

Ik hou jullie op de hoogte!!!

  • 14 Januari 2013 - 20:49

    Joany:

    Heeye wereldreiziger!

    Wat fijn om te horen dat je goed en wel in Thailand bent aangekomen en dat je het zo naar je zin hebt! Heel veel plezier nog! Zal vast wel lukken met allemaal leuke mensen om je heen en al die mooie tempels die je nog gaat bezoeken ;)

    -xx-
    Joany

  • 14 Januari 2013 - 20:49

    Inge:

    Gaaf, have fun!! xx

  • 14 Januari 2013 - 20:54

    Linsey:

    Leuk Eric! Have fun

  • 14 Januari 2013 - 20:57

    Riet:

    Hi Eric, wat een gek idee dat jij helemaal daar zit en wij hier in de vrieskou
    Spleetogen had je al een beetje dus val je daar vast niet zo op hahaha. Slaap lekker bij en geniet! XX riet

  • 14 Januari 2013 - 20:58

    Mary Echter:

    Lieve Eric, fijn om toch al zo regelmatig nog iets van jou te horen. En fijn dat alles goed gaat!
    Geniet van je reis, je bent er al zolang mee bezig en je hebt er hard voor gewerkt! Dus jongen geniet ervan, laat jouw droom uitkomen en maak veel foto's, niet alleen voor jezelf, maar ook voor ons, de achterblijvers ;)
    Heel veel plezier hè en we horen wel weer van elkaar als het uitkomt!
    En je weet het hè: never give up, just find a way! You can do it!!!
    Doegggggggggg, tot gauw weer, liefs en dikke kus mama XXX

  • 14 Januari 2013 - 21:02

    Jessica:

    Eeer!

    Terwijl ik een verhaal aan zit te horen over plasklachten (ja ja ik heb weer een opname) zie ik je mailtje voorbij komen dus gelijk proberen te openen natuurlijk (op de ipod) Dat viel nog niet mee, maar goed ik ben er! ;) Super leuk om wat van je te horen. Nog steeds bizar dat je zo ongeveer aan de andere kant van de wereld zit!! Gelukkig is de reis goed verlopen, heb je dat er tenminste opzitten, dus kan je lekker gaan genieten. We Facetimen snel! Ben natuurlijk ook aan het werk, ipad ligt thuis en oproep wordt zo gemist... Tja.. In de komende 5 maanden zal er vast wel een moment bijzitten dat ik wel opneem!

    Nou ga lekker slapen, als ik het goed heb is het 3u daar dus de hoogste tijd.

    Ciaooo! X

  • 14 Januari 2013 - 21:17

    Saskia:

    Ahh klinkt goed man! Echt super dat je groep ook leuk is enzo! Kijk nu al uit aar je volgende post! Have fun xx

  • 14 Januari 2013 - 21:20

    Richard K.:

    Heb je mijn pakketje nog langs de douane kunnen krijgen?

  • 14 Januari 2013 - 21:31

    Liza:

    Super leuk, ben blij dat alles goed is gegaan. Fijne tijd verder in thai. Kus uit het koude NL

  • 14 Januari 2013 - 21:46

    Patricia :

    Lieve mensen, zouden jullie voor Eric ook jullie achternaam willen vermelden om verwarring te verkomen!
    Als je regeert natuurlijk! ;)

  • 14 Januari 2013 - 22:16

    René & Sylvia Geertshuis:

    Hè man geweldig om het allemaal te lezen. We blijven je volgen. Heel veel liefs xxx

  • 14 Januari 2013 - 23:02

    Maaike Van De Poll-Masmeijer:

    He Eric,

    Fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan.. Balen van Bangkok zeg, maar ach.. Volgens mij ga je nog genoeg zien :-)
    Ook wel prettig, dat je nog 2 weken met nederlanders op kunt trekken..en zo langzaam aan kunt gaan wennen aan het engels. Voordat je het weet kan je niet meer anders dan engels praten, haha. Hoop dat je jetlag snel over is. Geniet van alles en ik wacht (zoals zovele met mij) weer op een nieuw avontuur/verhaal!! Xxx Maaike

  • 14 Januari 2013 - 23:58

    Angela D. V.:

    gelukkig dat je heelhuids en met bagage bent aangekomen in bangkok.
    Jammer dat je vanuit het vliegtuig niet echt wat hebt kunnen zien, maar zo te lezen heb je al een hoop bezocht. En dat op je eerste dag.
    Ook fijn om te lezen dat je al redelijk wat reisgezelschap hebt gehad, wel zo gezellig!

    En wat betreft het weer zal jij het daar beter hebben dan hier.
    Want het heeft zowaar gesneeuwd vandaag!

    Heel veel plezier nog,, en ik blijf je zeker volgen!

  • 15 Januari 2013 - 00:31

    Anita De Raad:

    Tjonge, wat een reacties/volgers heb je Eric, leuk!
    Fijn, dat alles tot nu toe goed gegaan is (behalve die jetlag...).
    Hartstikke leuk, dat je ons zo uitgebreid laat meegenieten van wat je tot nu toe beleefd hebt; al weer benieuwd naar je volgende blog......
    -xxx-
    Anita

  • 15 Januari 2013 - 00:31

    Anita De Raad:

    Tjonge, wat een reacties/volgers heb je Eric, leuk!
    Fijn, dat alles tot nu toe goed gegaan is (behalve die jetlag...).
    Hartstikke leuk, dat je ons zo uitgebreid laat meegenieten van wat je tot nu toe beleefd hebt; al weer benieuwd naar je volgende blog......
    -xxx-
    Anita

  • 15 Januari 2013 - 00:31

    Anita De Raad:

    Tjonge, wat een reacties/volgers heb je Eric, leuk!
    Fijn, dat alles tot nu toe goed gegaan is (behalve die jetlag...).
    Hartstikke leuk, dat je ons zo uitgebreid laat meegenieten van wat je tot nu toe beleefd hebt; al weer benieuwd naar je volgende blog......
    -xxx-
    Anita

  • 15 Januari 2013 - 05:04

    Gladys:

    Je viel dan iig niet op in het vliegtuig hihi.

    Nee, goed om te horen dat je reis en aankomst in Thailand goed is verlopen.
    Geniet en ik blijf je volgen!

    X

  • 15 Januari 2013 - 13:31

    Gerrie Van Den Akker:

    Hey Eric,
    Super joh, dat je nu in Bangkok bent en dat ik op deze manier daar ook van kan mee genieten.
    Ook lekker om daar uit eten te gaan...€ 2,50...haha. Geniet ervan zou ik zeggen, kijk nu al weer uit naar je volgende verslag !!!

  • 19 Januari 2013 - 15:38

    Ina:

    Ik heb het weer gelezen, klinkt goed. Ben weer benieuwd naar het volgende bericht.
    Dus kom maar op ik ben er klaar voor.

    Het is hier ijskoud dus nog een reden om meer te genieten.

    Doei, doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eric

Actief sinds 04 Nov. 2012
Verslag gelezen: 619
Totaal aantal bezoekers 10878

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 23 Juni 2013

World trip!!!

Landen bezocht: